راه اندازی رستوران و تبلیغات مجازی بعد از آن بخش (اول)

اینستاگرام:

راه اندازی رستوران و تبلیغات مجازی

قبل از راه اندازی رستوران بدون شک این روزها اینستاگرام به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است. اگر برای بازاریابی در اینستاگرام برنامه ای ندارید، در واقع اتفاقات مهمی را از دست خواهید داد. ایران 24 میلیون کاربر فعال و رتبه هفتم بیشترین کاربر اینستاگرام را دارد، یعنی فضای مناسبی برای معرفی رستوران شما. اینستاگرام دیگر محدود به استفاده شخصی نیست و بسیاری از کسب و کارها از مجموعه ابزارهای آن برای جلب نظر مشتریان استفاده می کنند.

جهت راه اندازی رستوران خود با مقرون به صرفه ترین قیمت و به روز ترین تجهیزات با کارشناسان راه انداز رستوران شرکت شف یار در تماس باشید.

بدون داشتن یک برنامه بازاریابی محکم و کامل، حرکت مداوم و روبه رشد رستوران شما در بازار به شدت رقابتی بسیار سخت خواهد شد. تیم راه اندازی رستوران، فست فود و کافی شاپ شف یار به کمک تیم بازاریابی آنلاین این شرکت می توانند استراتژی بازاریابی مدون و اجرایی را برای گسترش بازار و طیف مشتریان شما برنامه ریزی و اجرا کنند.

در این مقاله چند روش بازاریابی رستوران در اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- از ابزارهای رایگان استفاده کنید

برای راه اندازی صفحه رستورانتان در اینستا گرام از تنظیمات کاربر شخصی استفاده نکنید. پروفایل تجاری را انتخاب کنید و از امکانات رایگانی مثل آمارهای بازدید و … استفاده کنید.

اگر پروفایل شخصی دارید به راحتی می توانید به پروفایل تجاری تغییر دهید. در پروفایل های تجاری می توانید کلید تماس را هم به پروفایلتان اضافه کنید.

از ابزارهای آماری بخش Insight می توانید ببینید که چه کسانی شما را دنبال می کنند. همین طور آمار هر پست بخصوص و عملکرد آن را می توانید مشاهده کنید. این آمار ها به شما کمک می کند نسبت به اینکه آگهی های شما مشتریان را جذب و درگیر می کند یا نه، دید واضحی داشته باشید.

راه اندازی رستوران به مراتب بیشترین خسارات را به مدیرانی که قصد راه اندازی رستوران را دارند اما اطلاعات آن ها در رابطه با نکات راه اندازی کم است نسبت مدیرانی که توجیح هستند و اطلاعات کافی را در زمینه راه اندازی رستوران دارند در بر خواهد داشت پس قبل از اینکه خسارات بزرگی را ناشی از عدم اطلاعات کافی در جهت راه اندازی رستوران  به خود وارد کنیم کافیست تا با کارشناسان شرکت شف یار تماس حاصل کرده و تمامی سوالات خود را قبل از راه اندازی بپرسیم و کاملا توجیح شویم کارشناسان حرفه ای شف یار به طور رایگان با صبر و حوصله به شما مشاوره میدهند.

راه اندازی رستوران

2- منظم پست بگذارید

داشتن حساب کاربری به تنهایی کافی نیست. لازم است به صورت منظم پست بگذاریدتا دنبال کنندگان و مشتریان احتمالی حضور شما را احساس کنند.

سعی کنید پشت پست هایتان داستانی را بگنجانید. جذابیت این داستان می تواند درگیری دنبال کنندگان با پست های شما را افزایش دهد.

در مورد برنامه هایی که دارید اطلاع رسانی کنید یا خوراکی های جدیدتان را معرفی و مردم را دعوت کنید که آن ها را امتحان کنند.